آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه دو پیازه مرغ لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه دو پیازه مرغ در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه دو پیازه مرغ هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه دو عدد پای قابلمه مرغ

امپانادای دو مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه و فست فودی است که با مواد اولیه ساده درست می شود، آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه دو عدد پای قابلمه مرغ بعدی با روزیانو با

مواد لازم برای 4 نفر
سینه مرغ 400 گرم
یک پیاز 1 قطعه بزرگ
بابا 2 عدد
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری پر
آب جوش 1 لیوان
نمک، فلفل سیاه و زردچوبه کافی

طرز تهیه دو عدد پای قابلمه مرغ

مرحله اول

برای تهیه دو عدد امپانادای مرغ خوشمزه، در ابتدای کار سینه مرغ را به مکعب های مساوی برش می دهیم و در ماهیتابه مناسبی با کمی روغن می گذاریم و خوب تفت می دهیم تا کاملا تغییر رنگ دهند و سرخ می شوند.

مرحله دوم

در همین حین سیب زمینی ها را پوست بگیرید. حالا سیب زمینی ها را مکعبی خرد کرده و با آب سرد بشویید تا نشاسته آن گرفته شود سپس در تابه ای جداگانه کاملا سرخ کنید.

سطح سوم

در مرحله بعد پیاز را به صورت ورقه های نازک برش داده و به همراه کمی روغن مایع در تابه ای جداگانه بریزید و خوب تفت دهید تا پیاز طلایی و ترد شود. بعد مرغ سرخ شده را به تابه حاوی پیاز داغ اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در مرحله بعد رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه می کنیم و خوب تفت می دهیم تا بوی خامی رب گرفته شود و رنگ آن تغییر کند سپس کمی نمک و فلفل سیاه و زردچوبه اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم. حالا آب را به قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله درب تابه را ببندید و اجازه دهید آب اضافی آن تبخیر شود و داخل روغن بریزد. در 5 دقیقه آخر پخت، سیب زمینی سرخ شده را به ماهیتابه اضافه کنید و خوب تفت دهید تا سیب زمینی ها مزه دار شوند.

مرحله ششم

بعد از 5 دقیقه قابلمه را از روی حرارت بردارید و دو عدد پیاز مرغ را در ظرف مورد نظر بریزید سپس با زرشک و پیاز ترد به دلخواه تزیین کنید. در آخر دو عدد امپانادا مرغ را با نان یا برنج سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا