آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه رول ژامبون و پنیر لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه رول ژامبون و پنیر در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه رول ژامبون و پنیر هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه رول ژامبون و پنیر

رول ژامبون و پنیر یکی از پیش غذا های خوشمزه است که طعم فوق العاده ای دارد. این میان وعده خوشمزه بسیار راحت تهیه می شود و می توان از آن برای پذیرایی و مهمانی استفاده کرد. رول ژامبون و پنیر طرفداران زیادی دارد. برای آشنایی کامل و گام به گام با طرز تهیه رول ژامبون و پنیر بعدی با روزیانو با بودن

مواد لازم برای خمیر مقدار مواد
شیر گرم 250 گرم معادل 1.4 فنجان است
مخمر نانوایی 11 گرم معادل 1 قاشق غذاخوری
قند 20 گرم معادل 2 قاشق غذاخوری است
تخم مرغ 1 قطعه
آرد نان فانتزی 500 گرم معادل 3 و 1.2 فنجان است
تقویت کننده (اختیاری) 1/2 قاشق چایخوری
نمک 1/2 قاشق چایخوری
پودر پاپریکا و پودر سیر هر کدام 1/2 قاشق چایخوری
کره نرم 50 گرم
مواد لازم برای قسمت وسط مقدار مواد
سوسیس با ژامبون و گوشت و مرغ. 10 ورق
پنیر گودا ورقه شده 15 ورق
زیتون خرد شده 3 قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا (اختیاری) به مقدار مورد نظر

طرز تهیه رول ژامبون و پنیر

مرحله 1: آماده سازی مخلوط شیر و مخمر.

ابتدا مقداری شیر گرم را در ظرفی بریزید سپس مقداری مایه خمیر را اضافه کنید، هم بزنید تا کاملا مخلوط و یکدست شود، سپس مقداری شکر به مخلوط اضافه کنید، خوب هم بزنید تا شکر در آن حل شود و بافت یکدست شود. .

مرحله 2: عمل مخمر.

سپس در ظرف را بپوشانید، بگذارید 10 دقیقه در دمای اتاق بماند تا مایه فعال شود، بعد از ایجاد حباب در کناره های مخلوط به این معنی است که مایه فعال و فعال شده است، در این صورت می توانید از آن استفاده کنید.

مرحله 3: آرد را الک کنید

سپس آرد را در ظرف دیگری الک کنید تا بافت آن سبک و یکنواخت شود، سپس کمی نمک و بهبود دهنده (اختیاری) اضافه کنید، مخلوط کنید، سپس مقداری پودر پاپریکا و پودر سیر را روی آرد بریزید، هم بزنید تا خوب مخلوط شود.

مرحله 4: آرد و مخمر را با هم ترکیب کنید

سپس یک عدد تخم مرغ را به آرد اضافه کنید سپس مخلوط خمیر را روی مواد بریزید، از همزن استفاده کنید تا کاملا مخلوط و یکدست شوند، اگر از همزن استفاده نمی کنید می توانید خمیر را با دست ورز دهید تا مواد یکدست شود. با هم مخلوط شوند

مرحله 5: خمیر را ورز دهید

سپس بقیه شیر را کم کم به مخلوط مواد اضافه کنید، مواد را ورز دهید تا خمیر یکدست و یکدست شود، سپس در ظرف کوچکی مقداری کره بریزید و روی حرارت غیر مستقیم در باین قرار دهید. به روش ماری تا زمانی که کره آب شود.

مرحله 6: کره را اضافه کنید

بعد از اینکه کره کاملا آب شد آن را از روی حرارت غیرمستقیم بردارید و بگذارید تا دمای محیط خنک شود سپس کره را به خمیر فرم گرفته اضافه کنید با همزن یا با دست ورز دهید تا بافت خمیر یکدست و نرم شود.

مرحله هفتم: به خمیر استراحت دهید

وقتی خمیر آماده شد به طوری که دیگر به دست نچسبد، داخل ظرف را با روغن چرب کنید، سطح خمیر را کمی چرب کنید و خمیر را در ظرف بگذارید، سپس در ظرف را با نایلون بپوشانید، سپس بگذارید خمیر استراحت کند.

مرحله 8: پف اضافی خمیر را بگیرید

خمیر باید یک ساعت در دمای محیط استراحت کند تا خوب پف کند و حجمش زیاد شود بعد از این مدت پلاستیک را از روی خمیر برداشته و با دست پف خمیر را فشار می دهیم و دوباره خمیر را ورز می دهیم تا هوا بیاید. بیرون از درون . . به طور کامل حذف می شود.

مرحله 9: خمیر را ورز دهید

سپس با خمیر یک چانه درست کنید و روی سطح صافی قرار دهید سپس خمیر را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید سپس با وردنه قسمتی از خمیر را روی سطح صاف پهن کنید و به شکل مستطیل به ضخامت 2 تا 3 باز کنید. میلی متر .

مرحله 10: مواد را داخل خمیر بریزید.

یک خط فرضی در یک سوم بالای مستطیل بکشید، مواد میانی را به سلیقه و ذائقه خود در قسمت پایین بچینید، مقداری کالباس یا ژامبون مرغ و گوشتی را که به صورت ورقه های نازک برش داده اید روی خمیر قرار دهید تا کاملا بپوشد. . سطح آن

مرحله 11: پنیر گودا را اضافه کنید

سپس چند ورقه از پنیر گودا را روی سوسیس ها قرار دهید به طوری که یک لایه پنیر روی سوسیس ها را بپوشاند، سپس مقداری زیتون را که حلقه حلقه کرده اید روی مواد بریزید، در صورت تمایل می توانید از پنیر پیتزا هم استفاده کنید، سپس خمیر را گرد کنید. پایین به بالا .

مرحله 12: خمیر را رول کنید

دقت کنید خمیر را خوب گرد کنید تا مواد وسط آن نیفتد، وقتی رول به یک سوم خمیر رسید روی آن را با چاقوی تیز با خطوط عمودی ببرید سپس نوارهای شکل گرفته را در رول خمیر بپیچید و مطبوعات . . انجام دادن.

مرحله 13: روی خمیر بکشید.

برای فرم دادن به خمیر می توانید از هر طرحی که دوست دارید استفاده کنید، سپس با چنگال خمیر را سوراخ کنید، قسمت دوم خمیر را به همین ترتیب آماده کنید، سپس رول های خمیر را با نایلون یا پارچه بپوشانید.

مرحله چهاردهم: دومین باقیمانده خمیر.

سپس خمیر را به مدت 50 دقیقه در دمای محیط استراحت می دهیم و حجم آن تقریبا دو برابر می شود و در این مدت برای تهیه مواد دستمال یک عدد تخم مرغ را در ظرف کوچکی ریخته و با چنگال هم می زنیم تا گلوله شود.

مرحله 15: مواد روسری را آماده کنید.

سپس کمی شیر به تخم مرغ ها اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا خوب مخلوط و یکدست شوند، سپس کمی زعفران به مخلوط مواد اضافه کنید، خوب هم بزنید تا رنگ، عطر و طعم زعفران با مواد مخلوط شود و مخلوط شود. کاملا یکنواخت .

مرحله 16: خمیر را رول کنید

بعد از اینکه خمیرها خوب استراحت کردند و حجمشان تقریباً دو برابر شد نایلون یا پارچه را از روی آنها جدا کنید سپس با قلم مو روی خمیرها را با مخلوط تخم مرغ بمالید تا سطح خمیرها کاملاً با مخلوط پوشانده شود.

مرحله هفدهم: سینی فر را آماده کنید

سپس داخل سینی فر کاغذ روغنی یا کاغذ نسوز بریزید و رول های ژامبون و پنیر را روی آن قرار دهید سپس سینی را در فری که به مدت 10 دقیقه گرم کرده اید قرار دهید تا رول ها بپزند سپس درجه حرارت را از فر تنظیم کنید. 180 درجه. درجه سانتیگراد .

مرحله 18: در فر بپزید

سپس نان ها را به مدت 20 دقیقه در فر می گذاریم تا سطح آن ها قهوه ای طلایی شود، سپس سینی را از فر خارج کرده و در دمای محیط قرار می دهیم، سپس نان ها را به آرامی از روی کاغذ چرب شده جدا کرده و در ظرف دیگری قرار می دهیم تا خنک شوند. . پایین بودن

مرحله 19: رول ژامبون و پنیر را تزئین کرده و سرو کنید

با چاقوی تیز رول ژامبون و پنیر را به اندازه های دلخواه برش دهید سپس چند برش را در بشقاب مناسبی قرار دهید و به عنوان یک پیش غذای شیک و محبوب و یا به عنوان یک میان وعده خوشمزه با انواع دارچین و تزیین سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا