آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه توفوی سوخاری در سال ۱۴۰۳

طرز تهیه توفوی سرخ شده

توفو سرخ شده یکی از تنقلات خوشمزه و بین المللی است که با دستور پخت های مختلف می توان آن را تهیه کرد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه توفوی سرخ شده در ادامه مطلب همراه باشید. روزیانو سایت آموزشی. با

مواد لازم برای توفو سرخ شده
پنیر توفو 400 گرم
تخم مرغ 2 عدد
ارد ذرت ½ فنجان
آرد سوخاری ½ فنجان
نمک و پودر سیر از هر کدام 1 قاشق چایخوری
فلفل قرمز و فلفل سیاه از هر کدام 1 قاشق چایخوری
روغن مایع کافی

طرز تهیه توفوی سرخ شده

مرحله اول

برای تهیه یک توفوی سرخ شده خوشمزه، ابتدا پنیرهای توفو را مکعبی می کنیم و روی دستمال می گذاریم تا آب اضافی آن گرفته شود. حالا تخم مرغ ها را به همراه نمک در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دوم

حالا تخم مرغ ها را با چنگال هم می زنیم تا بافت انعقادی آن گرفته شود. سپس آرد ذرت، فلفل قرمز، فلفل سیاه، نمک و پودر سیر را در ظرف مناسبی بریزید و خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند.

سطح سوم

در این مرحله ابتدا پنیرها را در کاسه حاوی مخلوط آرد فرو کنید و رول کنید تا سطح آن را بپوشاند سپس پنیرها را در ظرف حاوی تخم مرغ فرو کرده و اجازه دهید سطح پنیرها با تخم مرغ پوشانده شود.

مرحله چهارم

حالا پنیرها را در آرد سوخاری آغشته کنید و حلقه حلقه کنید سپس پنیرها را به همین ترتیب آماده کنید. بعد یک قابلمه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و به اندازه ای روغن اضافه می کنیم که پنیرها در آن غوطه ور شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله می گذاریم روغن خوب داغ شود سپس پنیرها را داخل روغن می گذاریم و می گذاریم خوب سرخ شوند. وقتی پنیرها سرخ شدند آن ها را از روغن خارج کرده و روی دستمال کاغذی قرار دهید.

مرحله ششم

حالا اجازه می دهیم روغن اضافی پنیرها به خورد دستمال برود سپس در بشقاب مورد نظر می گذاریم. در آخر توفوی سرخ شده را با سس کچاپ، سس باربیکیو یا سس خامه ای و … سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا