آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه نان رول نارگیلی لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه نان رول نارگیلی در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه نان رول نارگیلی هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه نان نارگیل

نان نارگیلی یکی از انواع نان های شیک و خوشمزه است که تهیه آن بسیار آسان است. این نان گردویی که بسیار خوش طعم است طرفداران زیادی دارد. نان نارگیلی بافتی سبک و نرم دارد و برای سرو بسیار مناسب است. برای آشنایی کامل و گام به گام با طرز تهیه نان نارگیل بعدی با روزیانو با

مواد لازم برای خمیر مقدار مواد
ارد 230 گرم
خمیر مخمر 5 گرم
قند 30 گرم
روغن مایع 25 گرم
نمک 1 پنی
بهبود دهنده 2 گرم
شیر گرم 105 تا 110 گرم
تخم مرغ 1 قطعه
مواد لازم برای نصف خمیر. مقدار مواد
کره نرم 30 تا 35 گرم
قند 2 قاشق غذاخوری سر خالی
پودر نارگیل کافی
عسل رقیق شده برای تزئین. کافی
پودر پسته یا نارگیل برای تزیین. کافی

طرز تهیه نان نارگیل

مرحله 1: مواد خشک و ترکیب اولیه را الک کنید

ابتدا آرد را الک می کنیم تا بافت آن سبک و یکدست شود سپس آرد را در مخلوط کن ریخته و کمی مایه خمیر را به آرد اضافه می کنیم سپس شکر را روی مواد می ریزیم و کمی نمک به مخلوط مواد اضافه می کنیم سپس همه مواد را می ریزیم. . در مخلوط کن

مرحله 2: بهبود دهنده و تخم مرغ را اضافه کنید

سپس به مواد خشک کمی بهبود دهنده اضافه کرده و داخل همزن بریزید سپس تخم مرغ را به مخلوط مواد اضافه کنید و همه مواد را خوب مخلوط و یکنواخت کنید سپس مخلوط را از میکسر خارج کرده و داخل آن بریزید. یکی دیگه. ظرف قرار داده است.

مرحله 3: شیر گرم را اضافه کنید

سپس کمی شیر را که از قبل به دمای محیط گرم کرده اید، به مخلوط مواد اضافه کنید، با سر همزن مخلوط کنید یا با دست ورز دهید تا خوب با هم ترکیب شوند و خمیر یکدست شود تا بافت آن یکدست شود. و صاف.

مرحله 4: با روغن مایع مخلوط کنید.

سپس روغن مایع را اضافه کنید و با همزن حدود 15 دقیقه هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند و بافت خمیر یکدست، یکدست، نرم و لطیف شود تا ترکی ایجاد نشود، سپس خمیر را در ظرفی قرار دهید که از قبل چرب شده است.

مرحله 5: بقیه خمیر اولیه.

روی ظرف را با پلاستیک یا پارچه بپوشانید و بگذارید خمیر به مدت 15 تا 20 دقیقه در اتاق استراحت کند، پس از استراحت اولیه، خمیر را کمی ورز دهید و به شکل ماسک درآورید بالای آن

مرحله ششم: سطح کار را آماده کرده و خمیر را ورز دهید.

سپس خمیر را به مدت 15 دقیقه استراحت دهید سپس روی سطح صاف کمی آرد بپاشید و خمیر را روی آن قرار دهید سپس خمیر را با وردنه باز کنید، دقت کنید ضخامت خمیر در تمام قسمت های آن یکسان باشد.

مرحله هفتم: روی خمیر را با کره و شکر بپوشانید.

در مرحله بعد کمی کره که در دمای محیط نرم شده است با قلم مو روی خمیر بمالید تا کاملا سطح آن را بپوشاند سپس روی سطح خمیر شکر بپاشید تا در تمام قسمت های خمیر پخش شود. طعم، می توانید مقدار شکر را کم یا کاهش دهید.

مرحله هشتم: با پودر نارگیل و نوارهای برش تزئین کنید

سپس مقداری پودر نارگیل روی خمیر بریزید، آن را پخش کنید تا تمام سطح خمیر را با پودر نارگیل بپوشاند، سپس خمیر را با کاتر یا چاقوی تیز به نوارهایی به پهنای 5 سانتی متر برش دهید، سپس هر نوار را از یک طرف به طرف دیگر بغلطانید. طرف و شکل دیگر

مرحله نهم: آماده سازی قالب و بقیه خمیر نهایی

سپس داخل قالب پایه سیب یا قالب مورد نظر را با روغن چرب کنید یا کف قالب را کاغذ روغنی بچینید، سپس رول های خمیر را روی آن جمع کنید، دوباره روی خمیر را با پلاستیک بپوشانید و 30 تا 40 دقیقه استراحت دهید. . . .

مرحله 10: خمیر را رول کنید

وقتی حجم خمیر تقریبا دو برابر شد و پف کرد، روی خمیر را بردارید، سپس با قلم مو مقداری کره نرم شده روی خمیر بمالید و با دستمال پاک کنید، سپس کاتر شیرینی را روی فری که گرم شده قرار دهید. . به مدت 10 دقیقه

مرحله 11: پخت نهایی در فر.

دمای فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار دهید، اجازه دهید نان ها به مدت 20 تا 25 دقیقه در فر بپزند و آماده هستند تا سطح کیک ها طلایی شود، دمای پایین را از 2 تا 3 دقیقه آخر خاموش کنید و فقط گراتینا یا حرارت زیاد روشن کن

مرحله 12: خنک کنید و قالب بزنید

وقتی سطح نان آماده شد و طلایی شد قالب را از فر خارج کرده در دمای محیط قرار دهید تا کمی خنک شود سپس نان را به آرامی از قالب خارج کرده و در ظرف دیگری قرار دهید سپس کمی بریزید. عسل در یک ظرف کوچک.

مرحله 13: تزیین نهایی و سرویس نان نارگیلی

کمی آب اضافه کنید، هم بزنید تا عسل رقیق شود، سپس با برس نان را با دستمال تمیز کنید، سپس به سلیقه خود روی نان را با پودر پسته یا پودر نارگیل تزیین کنید، سپس روی ظرف مناسبی مقداری رول نارگیل قرار دهید. ظرف جمع آوری در نهایت، مافین نارگیل را برای صبحانه یا به عنوان یک میان وعده سالم و مغذی برای پذیرایی چای خود سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا