آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه کباب بناب در سال ۱۴۰۳

طرز تهیه بناب کباب

کباب بناب یکی از کباب های قدیمی و خوشمزه ایرانی است که به کباب ساتوری نیز معروف است، آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه بناب کباب بعدی با روزیانو سایت آموزشی. با بودن

مواد لازم برای 4 نفر
بره و بره 500 گرم
گوشت گوساله 500 گرم
یک پیاز 4 عدد
نمک، فلفل قرمز و فلفل سیاه کافی

طرز تهیه بناب کباب

مرحله اول

برای تهیه کباب بوناب رستورانی در ابتدای کار گوشت بره را به همراه گوشت گوساله به قطعات کوچک برش می دهیم و در چرخ گوشت قرار می دهیم سپس در ظرف مناسبی چرخ می کنیم.

مرحله دوم

حالا پوست پیازها را جدا می کنیم سپس آنها را می شوییم و ریز خرد می کنیم. توجه داشته باشید که پیاز باید ریز خرد شود زیرا رنده شدن هسته پیاز باعث از دست دادن آب پیاز و شل شدن مواد کباب می شود.

سطح سوم

در این مرحله پیاز را به همراه نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز به گوشت اضافه می کنیم و خوب ورز می دهیم تا مواد یکدست و یکدست شوند. بعد روی مواد کباب رو سلفون میکشیم و بعد در یخچال نگهداری میکنیم.

مرحله چهارم

حالا بگذارید مواد کباب به مدت 1 ساعت بماند تا ادویه ها به داخل گوشت نفوذ کنند. بعد بعد از این مدت مواد کباب را از یخچال خارج می کنیم سپس به مقدار زیاد برمی داریم و روی چند سیخ می گذاریم.

مرحله پنجم

در این مرحله کباب را به شکل خمیر در آورید و روی سطح کار قرار دهید سپس آن را پهن کنید. در مرحله بعد زغال ها را به طور یکنواخت روشن می کنیم، سپس سیخ ها را روی آن قرار می دهیم و آن را کاملا گریل می کنیم.

مرحله ششم

سیخ ها را هر چند لحظه یکبار بچرخانید تا کباب یکنواخت بپزد. پس از پخت کامل کباب آن را در بشقاب مورد نظر می گذاریم و با پرتقال و جعفری و فلفل سوخاری سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا