آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه فیله استریپس در سال ۱۴۰۳

طرز تهیه نوارهای استیک

فیله استریپس یکی از انواع فست فودهای خوشمزه است که در دسته بندی سرخ شده قرار می گیرد، آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه نوارهای استیک بعدی با روزیانو سایت آموزشی. با بودن

مواد لازم برای 4 نفر
فیله مرغ 12 عدد
خردل 1 قاشق غذاخوری
روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
ارد 350 گرم
آب و یخ کافی
نمک، فلفل سیاه و آویشن کافی
پودر سیر، پاپریکا و فلفل کافی

طرز تهیه نوارهای استیک

مرحله اول

برای تهیه نوارهای فیله خوشمزه ابتدا یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم و سپس فیله های مرغ را داخل آن می چینیم. بعد کمی نمک، فلفل سیاه، آویشن، پودر سیر، پاپریکا و فلفل به فیله مرغ اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا سس خردل و روغن زیتون را روی فیله های مرغ بریزید سپس با دست خوب ماساژ دهید تا روی فیله ها با ادویه و سس آغشته شود. بعد روی کاسه را می بندیم و به مدت 2 ساعت در یخچال می گذاریم.

سطح سوم

بعد از این مدت وقتی فیله های مرغ مزه دار شد از یخچال خارج می کنیم. سپس آرد را در ظرفی جداگانه بریزید سپس مقداری نمک، فلفل سیاه، آویشن، پودر سیر، پاپریکا و فلفل را به آرد اضافه کنید.

مرحله چهارم

حالا آرد را خوب مخلوط می کنیم تا مواد با هم ترکیب شوند. سپس آب و مقدار زیادی یخ را در ظرفی جداگانه بریزید. حالا ابتدا فیله های مرغ را در مخلوط آرد برش می دهیم تا آرد به تمام قسمت های فیله مرغ برسد.

مرحله پنجم

در این مرحله فیله مرغ آردپاشی شده را داخل آب و یخ می گذاریم، بعد از چند ثانیه دوباره داخل مخلوط آرد می ریزیم، سپس با دست یا چرخاندن فیله آرد را به فیله اضافه می کنیم تا فیله پوسته شود.

مرحله ششم

بسته به ذائقه خود می توانید چندین بار این کار را انجام دهید تا مرغ پف کند. بعد یک ماهیتابه مناسب انتخاب می کنیم، سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و روغن می ریزیم تا فیله ها در آن شناور شوند.

مرحله هفتم

در آخر فیله های خرد شده را در ماهیتابه می گذاریم و می گذاریم وقتی یک طرف آن سرخ شد، آن را برگردانیم تا طرف دیگر هم سرخ شود. روزیانو آن را در بشقاب مورد نظر قرار دهید و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا