آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه سوسیس بندری لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه سوسیس بندری در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه سوسیس بندری هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه سوسیس بندری

طرز تهیه سوسیس بندری

در این پست از سایت تینا چی طرز تهیه سوسیس بندری را برای شما آماده کرده ایم. سوسیس بندری بسیار خوش طعم و خوش عطر است. شما می توانید به راحتی و در مدت زمان کمی یک سوسیس بندری عالی، خوش طعم و معطر تهیه کنید که همه اعضای خانواده آن را دوست خواهند داشت. این دستوری که در این پست به شما آموزش می دهیم ابتدایی ترین است دستور تهیه سوسیس بندری. است. این سوسیس بندری بسیار خوشمزه است و پیشنهاد می کنیم این غذای فوق العاده را امتحان کنید. این غذای بی نظیر را به شما معرفی می کنیم. نوش جان. با ما بمان.

مواد لازم برای 4 نفر
سوسیس کوکتل 8 عدد
سیب زمینی (اختیاری) دو عدد وسط
پیاز بزرگ 2 عدد
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
فلفل، زردچوبه و نمک. به دلخواه
روغن و پودر سیر و آویشن کافی

طرز تهیه سوسیس بندری

مرحله اول

آماده کردن سوسیس بندری خوشمزه ابتدا یک عدد پیاز را نگینی خرد کنید سپس در ماهیتابه مناسبی کمی روغن بریزید و صبر کنید تا داغ شود. بعد از داغ شدن روغن، پیاز را در روغن تفت دهید تا طلایی شود.

مرحله دوم

در نظر داشته باشید که برای تهیه پورت فقط کافیست پیازها را سرخ کنیم تا نرم شوند و نیازی به خشک شدن نباشند. بعد از نرم شدن پیاز، ادویه ها را به ترتیب و به مقدار دلخواه اضافه کنید، هم بزنید و کمی تفت دهید.

سطح سوم

اگر می خواهید سوسیس بندری به سبک جنوبی درست کنید، باید از سس چیلی یا مقدار زیادی فلفل قرمز استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید از کمی زنجبیل نیز استفاده کنید.

مرحله چهارم

رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه کنید (می توانید از یک قاشق غذاخوری سس کچاپ استفاده کنید تا پوره رنگ بیشتری بگیرد) و هم بزنید تا کاملا مخلوط شود. سوسیس ها را مورب برش دهید و به تابه اضافه کنید و کمی تفت دهید.

مرحله پنجم

در مدتی که صبر می کنید تا سوسیس ها کاملا بپزند، در ظرف دیگری کمی روغن بریزید و سیب زمینی ها را خرد کرده و سرخ کنید. لطفا توجه داشته باشید که افزودن سیب زمینی اختیاری است و در دستور العمل سوسیس بندری اصلی گنجانده نشده است.

مرحله ششم

سیب زمینی ها را به مخلوط سوسیس اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. پس از یکنواخت شدن مواد، آن ها را در ظرف مناسبی ریخته و با خیارشور، گوجه فرنگی و چاشنی های دلخواه سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا