آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه هات داگ آمریکایی در سال ۱۴۰۳

دستور پخت هات داگ آمریکایی

هات داگ یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای بین المللی است که با دستور پخت های مختلف می توان آن را تهیه کرد، آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. دستور پخت هات داگ آمریکایی بعدی با روزیانو سایت آموزشی. با بودن

مواد لازم برای 3 نفر
نان باگت 3 تکه
هات داگ 3 عدد
پنیر چدار ورقه شده 3 عدد
پیاز متوسط 2 عدد
فلفل های رنگی 2 عدد
گوجه فرنگی 5 تکه
فلفل فورموسان، فلفل سیاه، آویشن، نمک کافی

دستور پخت هات داگ آمریکایی

مرحله اول

برای تهیه هات داگ آمریکایی خوشمزه در ابتدای کار یک ماهیتابه مناسب را روی حرارت قرار می دهیم و سپس کمی روغن اضافه می کنیم. بعد درب سوسیس ها را برداشته و داخل تابه می گذاریم.

مرحله دوم

حالا سوسیس ها را کاملا سرخ می کنیم. در مرحله بعد پوست پیاز را جدا کرده و به صورت خلالی برش می دهیم. سپس پیاز خلال شده را در ماهیتابه بین سوسیس و کالباس بریزید و تفت دهید تا پیاز طلایی شود.

سطح سوم

در این مرحله فلفل دلمه ای رنگی را شسته و سپس به صورت نوارهای نازک برش می دهیم. بعد فلفل دلمه ای را به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا بوی خامی آن از بین برود. سپس پوست گوجه فرنگی را جدا می کنیم.

مرحله چهارم

حواستان باشد سوسیس ها را از ماهیتابه خارج نکنید و بگذارید با مواد بماند تا کاملا سرخ شوند. در مرحله بعد گوجه را به قطعات کوچک تقسیم می کنیم سپس با کمک مخلوط کن برقی یا غذاساز گوجه فرنگی را پوره می کنیم.

مرحله پنجم

حالا پوره گوجه فرنگی را به مخلوط پیاز اضافه کنید، سپس نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز و آویشن را به پوره گوجه فرنگی اضافه کنید و تفت دهید تا پوره گوجه فرنگی سرخ شده و روغن آن خارج شود.

مرحله ششم

در این مرحله نان باگت ها را از وسط نصف می کنیم و سپس به مدت 5 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم تا نان باگت ها تست شود. سپس برش های پنیر چدار را روی نان باگت می گذاریم.

مرحله هفتم

در آخر هات داگ را روی پنیر می گذاریم سپس سس را روی هات داگ ها می ریزیم. در مرحله بعد با سس کچاپ و خردل تزیین می کنیم سپس در ظرف مورد نظر می گذاریم و با نوشابه سرو می کنیم. نوش جان


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا