آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه شیرینی سیب لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه شیرینی سیب در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه شیرینی سیب هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه شیرینی سیب

آب نبات سیب یکی از شیرینی های خوشمزه و جشن است که با دستور پخت های مختلف درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل مرحله به مرحله. طرز تهیه شیرینی سیب بعدی با روزیانو با بودن

مواد تشکیل دهنده سیب کارامل
ارد 400 گرم
شکر پودر شده 1 فنجان
ماست پر چرب 3 قاشق غذاخوری
کره 150 گرم
روغن جامد 50 گرم
پودر خمیرمایه 1 قاشق غذاخوری
وانیل 1 پنی
مواد میانی برای شیرینی.
سیب 4 بزرگ
قند 4 اتاق غذاخوری
وانیل نوک یک قاشق چای خوری
پودر دارچین کافی
زعفران فرآوری شده کافی

طرز تهیه شیرینی سیب

مرحله اول

برای تهیه یک پای سیب خوشمزه، در ابتدای کار، تمام مواد خنک شده را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید به دمای محیط برسند. حالا فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن می کنیم.

مرحله دوم

حالا می گذاریم فر کاملا گرم شود سپس سیب ها را شسته و پوست آن را کاملا جدا می کنیم. در مرحله بعد سیب ها را با دندانه های رنده درشت رنده می کنیم و همراه با شکر در قابلمه مناسبی می ریزیم.

سطح سوم

حالا تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و خوب تفت دهید تا آب سیب گرفته شود، سپس زعفران آماده شده را به همراه پودر دارچین به کاسه اضافه کنید و پس از مخلوط کردن، قابلمه را از روی حرارت بردارید تا خنک شود.

مرحله چهارم

در این مرحله قصد داریم پفک را درست کنیم، برای این کار آرد را به همراه مایه و وانیل در ظرف مناسبی الک می کنیم، سپس ماست، کره و روغن را به ظرف اضافه می کنیم و پودر قند را در صافی می ریزیم. . .

مرحله پنجم

حالا پودر قند را داخل کاسه الک کرده و خوب ورز دهید تا خمیر یکدست و یکدستی به دست آید سپس روی سطح کار آرد بپاشید و خمیر را روی آن قرار دهید. سپس روی خمیر را با کیسه فریزر بپوشانید.

مرحله ششم

در مرحله بعد خمیر را با وردنه به قطر 3 میلی متر پهن می کنیم سپس با کاتر گرد برش می دهیم. حالا ۱ قاشق غذاخوری از مخلوط مواد میانی خنک شده را در وسط خمیر بریزید و لبه های خمیر را به هم بچسبانید.

مرحله هفتم

در این مرحله سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم و پفک ها را با فاصله از یکدیگر روی سینی می چینیم سپس سینی را در طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم شیرینی ها به مدت 20 تا 25 دقیقه بپزند.

مرحله هشتم

بعد از این مدت وقتی لبه های شیرینی ها طلایی شد سینی را از فر خارج کرده و بدون اینکه به کلوچه ها دست بزنید اجازه دهید کاملا خنک شوند سپس برای تزئین روی آن ها کمی پودر قند بپاشید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا