آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه جیب تاجر لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه جیب تاجر در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه جیب تاجر هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

چگونه جیب تاجر درست کنیم

جیب تاجر یکی از تنقلات خوشمزه با بافتی سبک و ترد است که می توانید از آن به عنوان یک پیش غذای شیک استفاده کنید و آن را با مواد مختلف پر کنید. برای معرفی کامل گام به گام چگونه جیب تاجر درست کنیم بعدی با یک سایت آموزشی مفید با بودن

مواد لازم برای 4 نفر
نان تست 1 بسته
تخم مرغ 2 عدد
آرد سوخاری کافی
مرغ و قارچ به مقدار مورد نظر
گوشت چرخ کرده به مقدار مورد نظر
فلفل شیرین به مقدار مورد نظر
پیتزای پنیری به مقدار مورد نظر

چگونه جیب تاجر درست کنیم

مرحله اول

آماده کردن جیب دلچسب تاجر ابتدا کنار نان تست ها را با چاقو برش دهید و کنار بگذارید، سپس دو عدد نان تست را روی هم قرار دهید و با وردنه آن ها را بغلطانید تا نان تست ها کاملا به هم بچسبند.

مرحله دوم

سپس یک لیوان یا هر ظرف گرد دیگری را روی نان تست قرار دهید و دور آن را با کاتر برش دهید تا نان های گرد داشته باشید و باقیمانده آن را رزرو کنید.

سطح سوم

سپس تخم مرغ ها را در ظرفی بریزید و با چنگال هم بزنید تا گلوله نشوند و بافت یکنواختی به دست آید و سپس پودر سوخاری را در ظرف دیگری بریزید.

مرحله چهارم

حالا نان های دایره ای را در تخم مرغ ها فرو کنید و آنها را بغلطانید تا روی نان ها کاملا با تخم مرغ آغشته شود و سپس بلافاصله آنها را در آرد سوخاری فرو کنید تا تمام قسمت های نان تست با آرد سوخاری آغشته شود.

مرحله پنجم

سپس در ماهیتابه ای کمی روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود سپس نان ها را در روغن داغ سرخ کنید و وقتی طلایی شد آنها را برگردانید تا طرف دیگر آن سرخ شود.

مرحله ششم

در حین سرخ کردن، نیمی از نان را باد می کنند، وقتی نان سرخ شد، آن را روی یک دستمال پارچه ای قرار دهید تا روغن اضافی نان گرفته شود و یک ساعت در دمای محیط قرار دهید تا خنک شود.

مرحله هفتم

بعد از خنک شدن کامل نان ها را با چاقوی تیز از وسط نصف کنید چون بافت نان ها ترد و شکننده است مراقب باشید له نشوند و شکل و ظاهرشان خراب نشود.

مرحله هشتم

سپس بسته به ذائقه و علاقه خود مقداری سالاد یا ترکیبی از مرغ و قارچ سرخ شده یا گوشت چرخ کرده و فلفل دلمه ای سرخ شده یا گوشت مرغ و ژامبون تهیه کنید.

مرحله نهم

سپس برش های نان برشته شده که به نان جیبی معروف است را با یکی از مواد دلخواهتان که با قاشق درست کرده اید پر کنید تا نان از وسط شکافته نشود.

مرحله دهم

سپس با توجه به سلیقه و انتخاب خود می توانید مقداری پنیر پیتزا آب شده در بن ماری روی مواد داخل نان تست بریزید، می توانید از پنیر پیتزا نیز روی مواد داخل نان تست استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا