آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه پودینگ موز و بیسکویت در سال ۱۴۰۳

طرز تهیه پودینگ کوکی موز

پودینگ موز و شکلات یکی از دسرهای خوشمزه و فوق العاده ای است که برای سرو بسیار مناسب، شیک و پرطرفدار است، این پودینگ خوشمزه بافتی لطیف و سبک دارد، تهیه آن بسیار آسان و سریع است و بسیار مقوی و پر خاصیت است. . برای آشنایی کامل و گام به گام با طرز تهیه پودینگ کوکی موز بعدی با روزیانو سایت آموزشی. با

عناصر مقدار مواد
موز 1 قطعه
شیر نر 1 لیوان
قند 3 قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت 3 قاشق غذاخوری
زرده 1 قطعه
کرم رنگ 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پودینگ کوکی موز

مرحله 1: آماده سازی پودینگ موز

ابتدا موز را پوست بگیرید و به قطعات کوچکتر برش دهید و در مخلوط کن بریزید سپس شیر را اضافه کنید و مخلوط کنید تا یکدست شود سپس نشاسته ذرت و شکر را روی مخلوط مواد ریخته و مخلوط کنید تا شکر حل شود.

مرحله 2: تخم مرغ ها را اضافه کنید و مواد را بپزید.

سپس یک تخم مرغ را در ظرفی بشکنید و زرده را جدا کرده و به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا بافت مواد یکدست شود سپس مخلوط مواد را در قابلمه بریزید و قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و مدام مخلوط کنید. برداشتن

مرحله 3: خامه را اضافه کنید و مخلوط کنید.

وقتی مخلوط مواد کمی غلیظ شد و قوام مناسبی پیدا کرد، قابلمه را از روی حرارت بردارید و خامه را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شوند و بافت یکنواختی به دست آید، سپس اجازه دهید طعم همه مواد با هم مخلوط شود. آن هم همینطور.

مرحله 4: کوکی ها را پودر کنید

سپس کوکی ها را در مخلوط کن یا همزن قرار دهید و کاملا پودر کنید و اگر همزن ندارید می توانید با همزن دستی شیرینی ها را پودر کنید تا بافت آن ها یکدست شود می توانید از کوکی های کاکائویی استفاده کنید.

مرحله 5: لایه های اولیه پودینگ و کوکی ها را آماده کنید.

سپس مواد پودینگ موز را در ظرف های مربوطه بریزید و سطح آن ها را صاف کنید و بعد از پودر کوکی ها یک لایه روی پودینگ ها بریزید و آن را طوری پهن کنید که سطح پودینگ را کاملا بپوشاند و سپس با قاشق صاف کنید.

مرحله ششم: لایه های بعدی را اضافه کرده و با آجیل تزئین کنید.

سپس دوباره یک لایه پودینگ موز روی کلوچه ها بریزید و مقداری آجیل خرد شده را به سلیقه خود روی پودینگ بریزید و همینطور ادامه دهید و لایه هایی از پودینگ و کلوچه و مغزهای خرد شده را روی بشقاب ها بریزید.

مرحله هفتم: سرویس دسر و تزئین نهایی.

سپس پودینگ موز را روی لایه آخر بریزید و با مقداری شکلات چیپسی و تکه های گردو یا به سلیقه و سلیقه خود با پودر پسته یا پودر نارگیل، مقداری برش موز و روی آن یک تکه شیرینی تزئین کنید. . در آخر پودینگ کوکی موز را به عنوان یک دسر شیک، جذاب و خوش طعم با انواع دارچین و تزیینات سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا