آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه سالاد سیب زمینی رستورانی در سال ۱۴۰۳

طرز تهیه سالاد سیب زمینی رستورانی

سالاد سیب زمینی یکی از سالادهایی است که به عنوان غذای اصلی یا پیش غذا تهیه و سرو می شود. این سالاد به روش های مختلفی تهیه می شود و بسته به ذائقه می توانید تنوع مواد را کم یا زیاد کنید، اما تنها چیزی که در همه سالادهای سیب زمینی ثابت است، سیب زمینی و شوید است. سس این سالاد از ترکیب سس مایونز و ماست تهیه می شود. برای دیدن آموزش کامل و گام به گام طرز تهیه سالاد سیب زمینی رستورانی بعدی با روزیانو سایت آموزشی. با

مواد تشکیل دهنده سالاد سیب زمینی
سیب زمینی آب پز 3 تکه
نخود پخته شده نیم لیوان
هویج پخته شده نیم لیوان
ذرت پخته شده نیم لیوان
سوسیس چرخ کرده یک و نیم لیوان
مواد لازم برای سس
سس مایونز 3 قاشق غذاخوری
ماست خامه ای 4 قاشق غذاخوری
شوید تازه خرد شده نیم لیوان
نمک و فلفل سیاه کافی

طرز تهیه سالاد سیب زمینی رستورانی

مرحله اول

برای تهیه سالاد سیب زمینی خوشمزه به سبک رستورانی، ابتدا سیب زمینی ها را شسته و در قابلمه ای با کمی آب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. سپس حرارت زیر قابلمه را کم کنید.

مرحله دوم

حالا می گذاریم سیب زمینی ها کاملا بپزند سپس پوست آن ها را می گیریم و مکعبی می کنیم و در ظرف می ریزیم. هویج پخته شده را به قطعات کوچک خرد کرده و به سیب زمینی ها اضافه کنید.

سطح سوم

ذرت پخته و نخود پخته را هم اضافه می کنیم. اگر بخواهیم کار را تسریع کنیم می توانیم از کنسرو ذرت و کنسرو نخود استفاده کنیم. سپس سوسیس را به قطعات کوچک برش داده و به سالاد اضافه کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله کاسه دیگری را برای تهیه سس مخصوص انتخاب می کنیم، سپس سس مایونز، ماست خامه ای و شوید را اضافه می کنیم. در مرحله بعد کمی نمک و فلفل سیاه اضافه کنید و هم بزنید تا سس یکدست شود.

مرحله پنجم

در این مرحله سس را به سالاد اضافه کنید و به آرامی مخلوط کنید تا سس تمام مواد را بپوشاند. بعد سالاد را 2-1 ساعت در یخچال می گذاریم تا استراحت کند و طعم ها به هم برسند. سپس آن را سرو می کنیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا