آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای در سال ۱۴۰۳

طرز تهیه کوفته فلفل دلمه ای

خورش فلفل دلمه ای یکی از غذاهای لذیذ و سنتی ایرانی است که با روش ها و مواد مختلفی درست می شود. این غذای خوشمزه طعم فوق العاده ای دارد و به سرعت و به راحتی تهیه می شود. برای معرفی کامل گام به گام طرز تهیه کوفته فلفل دلمه ای بعدی با روزیانو سایت آموزشی. با بودن

مواد لازم برای 4 نفر
فلفل دلمه ای رنگارنگ 8 عدد متوسط
برنج پخته 1 فنجان
گوشت چرخ کرده 400 گرم
پیاز بزرگ 1 قطعه
سیر حریره 1 قاشق چایخوری
پیازچه خرد شده 2 قاشق غذاخوری
شوید خشک 2 قاشق غذاخوری
جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری
جنتلمن کافی
کره کافی
نمک، فلفل سیاه و زردچوبه کافی
پودر آویشن، سیر و پاپریکا کافی
سیر 2 قرص

طرز تهیه کوفته فلفل دلمه ای

مرحله اول

آماده کردن رب فلفل خوشمزه ابتدا پیاز را نگینی خرد کنید و سپس در ماهیتابه کمی روغن مایع بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا ولرم شود سپس کره را به روغن مایع اضافه کرده و هم بزنید، وقتی داغ شد پیازها را تفت دهید تا سبک شوند. و شفاف باشید

مرحله دوم

سپس سیر را چرخ کرده و نگینی خرد کرده و در ماهیتابه بریزید و کمی تفت دهید تا عطر سیر پخش شود، سپس گوشت چرخ کرده را به ماهیتابه اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند و سپس کمی هم بزنید تا تمام قسمت های آن در بیاید. وجود دارد. برای خوردن کاملا سرخ شده اند.

سطح سوم

سپس پیازچه را که شسته و خشک کرده اید خرد کرده و به مواد اضافه کنید و کمی تفت دهید سپس نمک، زردچوبه، فلفل سیاه، آویشن، پودر سیر و پاپریکا را به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا عطر آن ها گرفته شود. .

مرحله چهارم

وقتی ادویه ها کاملا سرخ شد و با مواد مخلوط شد رب را اضافه کنید و با قاشق هم بزنید و تفت دهید تا رنگ رب تغییر کند و جذب مواد شود سپس شوید و جعفری تازه را که شسته اید نگینی خرد کنید. و قبلش خشک کنید و به مخلوط اضافه کنید.

مرحله پنجم

بعد از اضافه کردن سبزی، مواد را خوب هم بزنید تا عطر و طعم آنها با هم ترکیب شود، سپس از روی حرارت بردارید و سپس مواد گوشتی را با برنجی که از قبل پخته یا پخته اید در فاصله زمانی آماده سازی مواد مخلوط کنید و مخلوط کنید تا کاملا ترکیب شده

مرحله ششم

بعد فلفل دلمه ای های یک رنگ یا ترکیبی از چند رنگ را تمیز کرده و بدون برداشتن رویه آن را برش زده و جدا کنید تا به شکل دری روی فلفل دلمه ای باقی بماند سپس داخل آن را تمیز کنید. با قاشق .

مرحله هفتم

سپس مقداری از مواد دلمه را با قاشق داخل فلفل دلمه ای بریزید و در آن را ببندید و کنار بگذارید، سپس یک عدد پیاز را نگینی خرد کرده و در ماهیتابه ای مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود و سپس پیازها را سرخ کنید. . در آن تا زمانی که سبک و طلایی شوند.

مرحله هشتم

سپس رب را به پیازها اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ رب تغییر کند، سپس نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، آویشن، پاپریکا و پودر سیر را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا عطر ادویه ها در پیاز و پاستا پخش شود. و سپس 2 یک فنجان آب جوش بریزید و هم بزنید.

مرحله نهم

وقتی همه مواد سس کاملا مخلوط شد فلفل دلمه ای را داخل ظرف بچینید تا مواد داخل آن نریزد سپس درب ظرف را ببندید و بگذارید یک ساعت کاملا بپزد و سس داخل ظرف بپزد. غلیظ می شود

مرحله دهم

پس از پخت کامل ظرف را از روی حرارت برداشته و در ظرف مناسبی چند ورقه فلفل دلمه ای می گذاریم و کمی از سس غلیظ را در ظرف دیگری می ریزیم و کنار آن می گذاریم و روی آن را با مقداری برگ نعنا و شوید تزئین می کنیم. و انواع دارچین سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا