متفرقه

جواب تصویر نویسی صفحه ۵۵ نگارش هفتم + آپدیت 1403

در این مطلب از سایت روزیانو با جواب تصویر نویسی صفحه 55 نگارش هفتم همراه شما هستیم.

جواب تصویر نویسی صفحه 55 نگارش هفتم

به دو تصویر زیر با دقّت نگاه کنید؛ درباره تفاوت آنها بیندیشید و هر یک را در مطلب از سایت روزیانو ای جداگانه توصیف کنید. معیار سنجش مطلب از سایت روزیانو های شما تشخیص دوستانتان است. یعنی زمانی که مطلب از سایت روزیانو هایتان را در کلاس می خوانید، آنها باید تشخیص دهند؛ هر مطلب از سایت روزیانو مربوط به کدام تصویر است.

image 110
جواب تصویر نویسی صفحه 55 نگارش هفتم

توصیف تصویر فوقانی:

تصویر یاد شده شهر ساحلی زیبایی را نشان می دهد. زرد شدن درختان پارک این شهر ساحلی نوید رسیدن فصل پاییز را دارد کشاورزان را می بینی که در اراضی خود مشغول برداشت دست رنج خویش هستند. در کنار خیابان درست مقابل زمین خاکی که اطراف آن با نرده ی چوبی محصور شده، گاری اسبی حامل بار و کمی جلوتر یک دستگاه خودروی سواری که در کنار آن موتور سواری دیده می شود خودنمایی می کند. آقایی را می بینید که در حال عبور از روی خط عابر پیاده است. موتور سواری نیز در کنار چراغ راهنمایی ایستاده است در پیاده رو نیز مردمانی را می بینید که هر کدام به کاری مشغولند آقایی زنبیل به دست با کلاهی شاپو در حال خرید میوه از یک دست فروش می باشد و چند قدم پایین تر کارگری را می بینید که نردبانی بر دوش گرفته و در حال عبور ازپیاده رو می باشد.

توصیف تصویر تحتانی:

در منتها الیه این شهر ساحلی نیلگون چشم نوازی می کند. در این ساحل ماهیگیران سوار بر قایق در حال ماهی گیری هستند. بعضی ها نیز سوار بر کشتی به سیر و سفر یا تجارت و گروهی نیز سرگرم تفریح هستند. بر روی پلی که دو طرف ساحل را به یکدیگر متّصل می کند اتومبیل هایی در حال تردّد می باشند. در دشت حاصلخیز آن کشاورزی با تراکتور در حال شخم زدن زمین کشاورزی می باشد. در این طرف شهر خیابانی را می بینید که یک طرف آن ساختمان زیبایی با سقفی قرمز رنگ و آن طرف خیابان ساختمان تجاری خودنمایی می کند. پارک شهر نیز با درختان سرسبز محلّی برای تفریح مردم شده است. یک دستگاه اتومبیل آبی رنگ که فاصله کمی با دوچرخه سوار دارد در خیابان دیده می شود. در پیاده رو بادکنک فروشی را می بینید که در حال فروش بادکنک به پسر بچّه ای می باشد. همچنین دو نفر در مقابل دکّه ی روزنامه فروشی در حال مطالعه ی تیترهای روزنامه می باشند.

 
منبع : روزیانو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا