تعبیر خواب

تعبیر دیدن پسر در خواب ابن سیرین

می گویند دیدن کودک در خواب بیشتر شبیه دیدن غم است، اما تعبیر دیدن کودک در خواب را از دائرة المعارف تعبیر خواب ابن سیرین می آوریم که بهترینی است که آمده است. در تعبیر خواب.

و هر که در خواب ببیند که گروهی از فرزندان برای او به دنیا می آیند، بینش او نشان می دهد که آنها از آن روست که فرزندان را فقط می توان تربیت کرد – مبارزه با درد و درد (و گویند) که ابن سیرین آمد و گفت: دیدم. بچه ای در دامانم فریاد می زد، گفت: از خدا بترس و با چوب به من نزن.» این افزایشی است که می گیرد یا می گیرد و حرف بچه های کوچک حکایت از نگرانی آسان دارد و بچه ها در خواب بارور می شوند. آسایش و آرامش پس از مشکلات.

و کسى که در خواب ببیند فرزندى خریده است، مضطرب مى شود، و کسى که غلامى را بخرد، خوب است، و اگر غلام نابالغى را ببیند، گویا به خواب رفته است. آزاده با زنی از نسب اصیل ازدواج کرد و اگر آزاده چنین بینایی داشت، رویت نشان می داد که پسرش در حال بلوغ است و اگر او را پیرمرد می دید، رؤیتش حکایت از مرگ او داشت. و اگر او را در حال مرتکب گناهی پنهان می دید، بر او آشکار می شد.

و کسى که ببیند به پسر بزرگ مبتلا شد، جلال و قوت دارد و مادرش از نظر تعبیر، از پدرش سزاوارتر است، و اگر زنى مرد طغیانگر ببیند، نیکو است. که به صلاح یا شر او به او می رسد و خود را به مردان ملحق می کند، زیرا قدرت و یاری می دهد، و یکی از مردم است که می بیند پسری از او به دنیا می آید و زنش حامله می شود، سپس کنیز به دنیا می آورد. و اگر ببیند که تاجری به دنیا آمد، پسری به دنیا آورد و طبیعت در او متفاوت باشد، پس اگر ببیند که برای او پسری به دنیا آمد، پسر است یا ببیند که او. برای کنیز به دنیا آمد، طبق فطرتی که می گویید می پرسند، و گفته اند خادم بنده خوبی است (و روایت شده است) زنی را در مکه دید که قرآن می خواند. دور کعبه ساقدوش ها ریحان می گرفتند و زعفران می پوشیدند، انگار می گفتند: سبحان الله، این کعبه است.

تعبیر دیدن کودک در خواب تعبیر دیدن کودک در خواب تعبیر ابن سیرین به دیدن طفل در خواب.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا