تعبیر خواب

تعبیر خواب مرده به تفصیل دیدن مرده در خواب

تعبیر خواب مرده ابن سیرین.

و بعضى از بيان گفته اند كه ابن سيرين گفت: دوست دارم از مردگان بگيرم و به آنها ندهم و به طور كلى وقتى انسان مى بيند كه مرده چيزى به او داده است بهتر است آن چيز را نداشته باشد. از انواع حشرات موذی، اما بخشش از هر جهت شایسته ستایش نیست، مگر اینکه منفور باشد و از نوع اول باشد.

در خواب مرده چیز نجسی به او می دهد و هر که ببیند مرده چیزی به او داده و لباسش کثیف است گناه می کند.

مرده در خواب دید که به او اطعام می کند و هر که ببیند مرده به او غذا می دهد از جایی که انتظارش را نداشت روزی می گیرد.

خواب مرده ای به او داد یک پیراهن جدید و هر کس ببیند که مرده پیراهن نو یا جامه پاکیزه ای به او بخشیده است، مانند روز اوست و اگر به او بدهد. فلانل خوب، مفید و معتبر است. خواب مرده ای به او داد عسل و هر که ببیند به او عسل داده است از یک طرف پولی است که نمی توان روی آن حساب کرد.

خواب مرده به او علم می آموزد و هر که ببیند مرده به او علم می آموزد در نتیجه در دین خود به خیر می رسد.

تعبیر خوابی واعظ و هدیه مرده

ابوسعید لوثی گوید: هر که ببیند مرده ای در دنیا به او محبوب کرده است، نیکو است به جایی بیاید که انتظارش را ندارد و هر که ببیند دکانی باشد و مرده ای در آن باشد. آن کالا چه انسان باشد و چه حیوان، فاسد می شود و اصالت خود را از دست می دهد و هر که ببیند چیزی به مرده فروخته شده دلیل بر گرانی آن چیز است. و هر کس ببیند چیزی به میت داده و به او برگرداند زیان و نقص است.

هر کس ببیند که میت چیز مجهولی به او داده و به آنچه هست نرسیده است، در هر حال نافع است و همچنین اگر چیز مجهولی به میت داده شود، ضرری ندارد.

هر کس ببیند که مرده جامه خود را به او قرض داده و از او طلب کند، دلیل بر فقر مرده از روی احسان و بخشش است.

هر کس مرده ای را ببیند که جامه ای دوخته شده که مال او نیست، بخورد و بپوشد و درآورد و به مرده بدهد و مرده آن را بپوشد و مرده آن را بپوشد. . او پس این دلیل مرگ خانواده اوست.

دانیال گفت: هر که ببیند مرده ای به او غذا و نوشیدنی داده و نخورده است، از مال او کم می کند. قدری از لذت دنیا به او می دهد، سپس وقوع خیر و رسیدن امید است.

و هر کس مرده ای را ببیند که از قرآن و کتب فقهی و امثال آن به او داده شده دلیل بر توفیق در عبادت و نیکی است. اگر استفاده نمی کرد و می گذاشت، مرده می گرفت. و از آن استفاده کرد، دلیل خروج فوری او از دنیا همین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا