آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه پیتزا تافتونی لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه پیتزا تافتونی در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه پیتزا تافتونی هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه پیتزا تافتونی

پیتزا توفتونی یکی از انواع پیتزای خوشمزه و متفاوت است که مقرون به صرفه است، برای مشاهده آموزش کامل مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا توفتونی در ادامه مطلب روزیانو با بودن

مواد لازم برای 3 نفر
نان تافتون 3 تکه
سوسیس 3 تکه
فلفل دلمه ای ½ فلفل دلمه ای
قارچ 6 عدد
ذرت 3 قاشق غذاخوری
سس گوجه کافی
پیتزای پنیری کافی
نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن کافی

طرز تهیه پیتزا تافتونی

مرحله اول

برای تهیه یک پیتزای خوشمزه تافتونی ابتدا سوسیس و قارچ را ورقه ای برش می دهیم. حالا فلفل دلمه ای را به قطعات کوچک برش دهید و یک ماهیتابه مناسب را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید.

مرحله دوم

حالا مقداری روغن مایع به ماهیتابه بریزید سپس سوسیس های خرد شده را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا سوسیس ها کمی سرخ شوند و از تابه خارج کنید. بعد فلفل دلمه ای را به تابه اضافه می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله فلفل دلمه ای را تفت می دهیم تا بوی خامی آن از بین برود، سپس آن را از ماهیتابه خارج کرده و قارچ ها را به تابه اضافه می کنیم. سپس حرارت را زیاد کرده و قارچ ها را تفت دهید تا کاملا سرخ شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله نان تافتون را روی سطح کار قرار می دهیم سپس کمی کچاپ اضافه می کنیم و با قاشق پهن می کنیم. حالا روی نان مقداری سوسیس، فلفل دلمه ای، قارچ و ذرت می گذاریم.

مرحله پنجم

سپس مقداری نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن را روی مواد بپاشید و روی مواد را با مقداری پنیر پیتزا بپاشید. حالا یک قابلمه مناسب را روی حرارت ملایم قرار دهید و بگذارید خوب داغ شود.

مرحله ششم

در این مرحله نان تافتون را در قابلمه قرار دهید سپس درب آن را ببندید و اجازه دهید پنیر پیتزا کاملا آب شود. وقتی پنیر روی پیتزا آب شد، پیتزا را از قابلمه خارج کرده و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا