آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه پوره گوجه فرنگی لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه پوره گوجه فرنگی در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه پوره گوجه فرنگی هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه رب گوجه فرنگی

رب گوجه فرنگی یکی از چاشنی های معروف و ساده است که نقش موثری در خوش طعم شدن برخی غذاها دارد، آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه رب گوجه فرنگی بعدی با روزیانو با بودن

مواد تشکیل دهنده پوره گوجه فرنگی
گوجه فرنگی 15 کیلوگرم
روغن مایع 5 ملاقه

طرز تهیه رب گوجه فرنگی

مرحله اول

برای تهیه پوره گوجه فرنگی ابتدا گوجه فرنگی ها را خوب بشویید و سپس در صافی بگذارید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس سر گوجه ها را با چاقو برش دهید و به قطعات کوچکتر خرد کنید.

مرحله دوم

حالا گوجه ها را در غذاساز بریزید و چند بار هم بزنید تا کمی پوره شوند. نکته: گوجه فرنگی ها را زیاد مخلوط نکنید. سپس پوره گوجه فرنگی را در یک قابلمه بزرگ بریزید.

سطح سوم

حالا تابه را روی حرارت بگذارید و اجازه دهید رب گوجه فرنگی بجوشد تا آب اضافی آن کاملا تبخیر شود. وقتی آب اضافی پوره گوجه فرنگی تبخیر شد، روغن مایع را به ماهیتابه اضافه کنید و تفت دهید.

مرحله چهارم

حالا رب گوجه را می گذاریم کاملا سرخ شود سپس تابه را از روی حرارت برمی داریم و اجازه می دهیم دمای آن با دمای اتاق یکسان شود. در آخر پوره گوجه فرنگی را داخل زیپ درپوش می گذاریم و هوا می گیریم.

مرحله پنجم

در آخر پوره گوجه فرنگی را در فریزر نگهداری می کنیم تا کاملا یخ بزنند. از رب گوجه فرنگی می توانید در انواع خورش ها و همچنین برای تهیه برخی سس ها استفاده کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا