آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه پاستا با سس گوجه فرنگی لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه پاستا با سس گوجه فرنگی در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه پاستا با سس گوجه فرنگی هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه پاستا با سس گوجه فرنگی

پاستا با سس گوجه فرنگی یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایتالیایی است که به عنوان یک غذای بین المللی شهرت دارد، آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پاستا با سس گوجه فرنگی بعدی با روزیانو با بودن

مواد لازم برای 4 نفر
پاستا 350 گرم
گوجه فرنگی 4 عدد متوسط
روغن زیتون 4 قاشق غذاخوری
سیر 2 قرص
برگ های ریحان کافی
نمک و فلفل سیاه کافی
زردچوبه و پودر گوجه فرنگی کافی

طرز تهیه پاستا با سس گوجه فرنگی

مرحله اول

برای تهیه ماکارونی با سس گوجه فرنگی خوشمزه وقتی شروع به کار کردیم سیر و گوجه فرنگی را شسته و پوست آن را کاملا جدا کرده و با رنده ریز رنده کرده و ماهیتابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله دوم

بعد روغن زیتون را به ماهیتابه اضافه کنید سپس سیر رنده شده را به تابه اضافه کنید و کمی تفت دهید تا عطر سیر گرفته شود. حالا مقداری نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و پودر گوجه فرنگی را به تابه اضافه کنید.

سطح سوم

وقتی بوی خامی ادویه ها از بین رفت، پوره گوجه فرنگی را به تابه اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا آب اضافی آن گرفته شود و سرخ شود. بعد یک قابلمه آب را روی حرارت می گذاریم تا به نقطه جوش برسد.

مرحله چهارم

حالا ریحان را شسته و به قطعات کوچک خرد می کنیم و وقتی سس گوجه فرنگی سرخ شد به ماهیتابه اضافه می کنیم و پس از کمی تفت دادن تابه را از روی حرارت برمی داریم. بعد پاستا را به قابلمه آب در حال جوش اضافه کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله اجازه دهید پاستا در آب در حال جوش بماند تا کاملا پخته و نرم شود. توجه داشته باشید که چون ماکارونی را نجوشانیم می گذاریم کاملا بپزد و بعد در آبکش می گذاریم.

مرحله ششم

زمانی که آب اضافی ماکارونی کاملا گرفته شد، آن را در ظرف مناسبی بریزید و سپس سس گوجه فرنگی را روی آن بمالید. در آخر پاستا را کمی مخلوط کرده و با ریحان تازه تزئین کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا