آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه سوپ ذرت لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه سوپ ذرت در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه سوپ ذرت هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه سوپ ذرت

سوپ ذرت یکی از سوپ های خوشمزه و بین المللی است که با مواد ساده درست می شود، آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سوپ ذرت بعدی با روزیانو با بودن

مواد لازم برای 4 نفر
ذرت کنسرو شده 2 فنجان
جو پراک ½ فنجان
قارچ 2 فنجان
یک پیاز 1 قطعه بزرگ
اب 6 فنجان
مخمر تغذیه ای (اختیاری) 2 قاشق غذاخوری
جعفری تازه 3 قاشق غذاخوری
آبلیموی تازه 1 قاشق غذاخوری
روغن مایع 1 قاشق غذاخوری
پودر آویشن 1 قاشق چایخوری
پودر پیاز و پودر سیر ½ قاشق چای خوری
نمک و فلفل قرمز کافی

طرز تهیه سوپ ذرت

مرحله اول

آماده کردن سوپ ذرت خوشمزه در ابتدای کار پیاز را نگینی خرد می کنیم سپس قابلمه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم. حالا مقداری روغن مایع به قابلمه اضافه کنید و بلافاصله پیاز را اضافه کنید.

مرحله دوم

سپس پیاز را تفت دهید تا سبک و شیشه ای شود، سپس ذرت ها را به تابه اضافه کنید و کمی تفت دهید. حالا ارزن را با پودر آویشن و کمی نمک به قابلمه اضافه می کنیم و بعد از کمی تفت دادن آب به قابلمه اضافه می کنیم.

سطح سوم

بعد درب قابلمه را ببندید و بگذارید مواد کاملا بپزند و جو لعاب بزند. در همین حین قارچ را بشویید و ورقه ای برش دهید سپس ماهیتابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار دهید.

مرحله چهارم

حالا روغن مایع را به ماهیتابه اضافه کنید و قارچ ها را به همراه آبلیموی تازه، پودر سیر، پودر پیاز و کمی نمک به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا قارچ ها سرخ و نرم شوند، سپس ماهیتابه را از روی آتش بردارید.

مرحله پنجم

وقتی سوپ کاملا پخت، با گوشت کوب برقی خوب هم بزنید تا پوره شود. در مرحله بعد مایه غذایی را به همراه قارچ تفت داده شده به قابلمه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند.

مرحله ششم

حالا قابلمه را از روی حرارت بردارید و سوپ را در ظرف مورد نظر بریزید سپس جعفری را بشویید و ریز خرد کنید و به همراه آبلیموی تازه و مقداری فلفل سیاه به کاسه اضافه کنید و سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا