آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه بستنی کاکائویی لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه بستنی کاکائویی در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه بستنی کاکائویی هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه بستنی کاکائویی

بستنی کاکائویی یکی از دسرهای خوشمزه و بین المللی است که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد برای دیدن آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی کاکائویی به ادامه مطلب بروید روزیانو با بودن

مواد تشکیل دهنده بستنی کاکائویی
شیر کامل 1 لیتر
قند 200 گرم
روباه 10 گرم
قدرت کاکائو 30 گرم
صبحانه شکلاتی یا نوتلا 150 گرم
کرم رنگ 200 گرم
کیت کت کوکی و شکلات چیپسی کافی

طرز تهیه بستنی کاکائویی

مرحله اول

برای تهیه بستنی کاکائویی در منزل، در ابتدای کار، شیر بدون چربی را در قابلمه مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید، سپس شیر را به مدت 20 دقیقه روی حرارت بگذارید تا بجوشد.

مرحله دوم

بعد از این مدت قابلمه را از روی حرارت بردارید و بگذارید شیر کاملا خنک شود. حالا شیر خنک شده را داخل غذاساز یا مخلوط کن می ریزیم سپس شکلات صبحانه، پودر کاکائو، شکر و بادام را با هم مخلوط می کنیم.

سطح سوم

سپس مواد مخلوط شده را به غذاساز اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست و یکدست شوند. حالا مخلوط هموژن شده را در ظرفی با لبه کوتاه بریزید و سپس ظرف را در فریزر قرار دهید.

مرحله چهارم

حالا هر 45 دقیقه یا یک ساعت یکبار ظرف را از فریزر خارج می کنیم و خوب هم می زنیم تا بستنی یخ نزند. برای سهولت کار می توانید از همزن برقی یا همزن برقی بستنی را کاملا مخلوط کنید.

مرحله پنجم

بعد از بار ششم خامه قنادی را به بستنی اضافه کنید و دوباره خوب هم بزنید تا مواد یکدست شود. حالا بستنی را در ظرفی درب بسته بریزید و دوباره در فریزر بگذارید و سپس دو بار دیگر هم بزنید.

مرحله ششم

بعد از بار هشتم بستنی را به مدت 12 تا 24 ساعت در فریزر قرار دهید تا کاملا سفت شود. به خاطر داشته باشید که اگر بستنی یخ زد، آن را خوب هم نزنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا