آشپزی

فوت و فن و طرز تهیه املت اسپانیایی لذیذ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت روزیانو قصد داریم ساده ترین طرز تهیه املت اسپانیایی در سال 1403 را به شما بگوییم. اگر دنبال راز خوشمزگی و فوت و فن و طرز تهیه املت اسپانیایی هستید در ادامه مطلب هم را ما باشید.

طرز تهیه املت اسپانیایی

تورتیلا اسپانیایی یکی از غذاهای ساده و بسیار خوشمزه اسپانیاست که با چند ماده درست می شود، آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه املت اسپانیایی ادامه دادن با روزیانو با بودن

مواد لازم برای 4 نفر
بابا 2 بزرگ
تخم مرغ 4 عدد
یک پیاز 1 قطعه
پنیر موزارلا 1 فنجان
نمک و فلفل سیاه کافی
زردچوبه و روغن مایع کافی

طرز تهیه املت اسپانیایی

مرحله اول

آماده کردن املت لذیذ اسپانیایی در ابتدای کار سیب زمینی ها را پوست گرفته و به صورت خلال های نازک و یکدست برش می دهیم. سپس سیب زمینی ها را در آبکش ریخته و با آب سرد بشویید.

مرحله دوم

مرحله شستن سیب زمینی ها بسیار مهم است، پس بهتر است مدتی برای این کار وقت بگذارید تا نشاسته به طور کامل از سیب زمینی پاک شود. نشاسته طعم سیب زمینی را خراب می کند و باعث می شود آنها به هم بچسبند.

سطح سوم

در این مرحله پیاز را پوست گرفته و به قطعات کوچک خرد می کنیم، سپس ماهیتابه مناسبی را روی حرارت قرار می دهیم و کمی روغن اضافه می کنیم. سپس پیاز را به تابه اضافه کنید و چند دقیقه تفت دهید تا سبک شود.

مرحله چهارم

حالا مقداری زردچوبه به پیاز اضافه کنید و یک دقیقه دیگر تفت دادن را ادامه دهید. در مرحله بعد سیب زمینی ها را با یک پارچه تمیز خشک می کنیم، سپس به ماهیتابه اضافه می کنیم و روی حرارت خیلی کم سرخ می کنیم.

مرحله پنجم

پس از سرخ شدن سیب زمینی ها، تابه را از روی حرارت بردارید تا خنک شود. سپس تخم مرغ ها را به همراه کمی نمک، فلفل سیاه، پنیر موزارلا و ترکیب سیب زمینی و پیاز سرخ شده در ظرف مناسبی ریخته و مخلوط می کنیم.

مرحله ششم

در این مرحله یک ماهیتابه مناسب را روی حرارت قرار می دهیم و کمی روغن اضافه می کنیم سپس تورتیلا را اضافه می کنیم و می گذاریم سرخ شود. بعد از سرخ شدن یک طرف ترتیلا آن را برمی گردانیم تا طرف دیگر آن هم سرخ شود سپس با نان سرو می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا