آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه کیک گوشت در سال ۱۴۰۳

طرز تهیه میت لوف

میت لوف یکی از غذاهای بین المللی خوشمزه و پرطرفدار است که با مواد مختلفی درست می شود، آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه میت لوف بعدی با روزیانو سایت آموزشی. با بودن

مواد لازم برای خمیر
تخم مرغ 4 عدد
آرد قنادی 2 فنجان
روغن مایع ½ فنجان
ماست پر چرب 1 فنجان
پودر خمیرمایه 2 قاشق غذاخوری
نمک ½ تا ¾ قاشق چایخوری
مواد لازم کیک متوسط
گوشت گوساله 400 گرم
قارچ 200 گرم
یک پیاز 1 قطعه
فلفل دلمه ای 1 قطعه
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
پیتزای پنیری 300 گرم
روغن مایع کافی
نمک، فلفل سیاه و زردچوبه کافی

طرز تهیه میت لوف

مرحله اول

برای تهیه یک لوف گوشتی لذیذ ابتدا یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم سپس تخم مرغ و نمک را داخل کاسه می ریزیم و با دور تند همزن برقی به مدت 5 دقیقه هم می زنیم تا مواد یکدست و کرم رنگ شود.

مرحله دوم

حالا روغن مایع و ماست را به مخلوط تخم مرغ اضافه می کنیم و 30 ثانیه دیگر با همزن برقی هم می زنیم. سپس آرد شیرینی پزی و بکینگ پودر را با هم مخلوط می کنیم و در ظرفی جداگانه دوبار الک می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله دوباره مخلوط آرد را داخل الک می ریزیم و این بار مواد را در چند مرحله الک می کنیم سپس به آرامی به صورت دورانی هم می زنیم تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند. در مرحله بعد مواد میانی را آماده می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله گوشت گاو را به قطعات کوچک برش می دهیم سپس در چرخ گوشت قرار داده و چرخ می کنیم. در مرحله بعد پوست پیاز را جدا می کنیم سپس آن را تمیز کرده و به قطعات کوچک برش می دهیم.

مرحله پنجم

حالا یک ماهیتابه مناسب انتخاب می کنیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس کمی روغن اضافه می کنیم. سپس پیاز را به ماهیتابه اضافه کنید، سپس پیاز را تفت دهید تا روشن و شفاف شود.

مرحله ششم

در این مرحله که پیاز شفاف و شفاف شد، گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه کنید و سپس خوب تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند. بعد فلفل دلمه ای را می شوییم و دانه ها را جدا می کنیم و به صورت نگینی خرد می کنیم.

مرحله هفتم

حالا قارچ را بشویید، سپس پوست اضافی آن را جدا کرده و به صورت ورقه ای برش دهید. در مرحله بعد فلفل دلمه ای و قارچ را به ماهیتابه حاوی گوشت چرخ کرده اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا آب قارچ گرفته شود.

مرحله هشتم

در این مرحله رب گوجه فرنگی، نمک، فلفل سیاه و زردچوبه را به مواد اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا رب و ادویه ها کاملا سرخ شوند. در مرحله بعد قالب مناسبی را انتخاب می کنیم سپس کف قالب را با کمی روغن چرب می کنیم.

مرحله نهم

حالا کف قالب را کمی آرد بپاشید. بعد فر را روی 180 درجه سانتیگراد تنظیم میکنیم سپس میگذاریم فر کاملا گرم شود. در مرحله بعد نصف خمیر را داخل تابه بریزید سپس به مقدار دلخواه پنیر پیتزا را روی خمیر بریزید.

مرحله دهم

در این مرحله تمام مواد میانی را روی پهن پنیر پیتزا می ریزیم سپس دوباره پنیر پیتزا را اضافه می کنیم تا پخش شود. بعد بقیه خمیر را روی مواد میانی بریزید و سپس قالب را چند بار روی سطح کار محکم بکوبید.

مرحله یازدهم

در این مرحله قالب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم و به مدت 45 تا 60 دقیقه می گذاریم کیک کاملا بپزد. در صورت نبود فر، قابلمه مناسبی انتخاب می کنیم و سپس کف آن را با کمی روغن مایع چرب می کنیم.

مرحله دوازدهم

حالا کف قابلمه کمی آرد بپاشید. در مرحله بعد ابتدا نصف خمیر را داخل قابلمه می ریزیم سپس پنیر پیتزا را روی خمیر پخش می کنیم تا مزه دار شود. سپس تمام مواد میانی را روی پنیر پیتزا بریزید و دوباره پنیر پیتزا را داخل آن بریزید.

مرحله سیزدهم

در آخر شعله پخش کن را روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس قابلمه را روی حرارت پخش کننده قرار می دهیم. سپس اجازه دهید کیک به مدت 45 دقیقه بپزد. بعد در قسمت مورد نظر می گذاریم و با سس تزئین می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا