آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه نان سیر فوری در سال ۱۴۰۳

طرز تهیه نان سیر فوری

نان سیر با نان تست یکی از پیش غذا های بین المللی خوشمزه و سریع است که با دستور پخت های مختلف قابل تهیه است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نان سیر سریع در ادامه مطلب همراه باشید. روزیانو سایت آموزشی. با بودن

مواد لازم برای 4 نفر
نان تست 8 عدد
کره 100 گرم
سیر 4 قرص
تره فرنگی و جعفری 1 قطعه کوچک
پنیر پارمزان 1 قاشق غذاخوری
سس مایونز 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه کافی
آویشن 1 قاشق چایخوری
پیتزای پنیری 200 گرم

طرز تهیه نان سیر فوری

مرحله اول

برای تهیه نان سیر فوری با نان تست ابتدا قسمت های خشک اطراف نان تست را با چاقوی دندانه دار جدا کنید. توجه داشته باشید که می توانید از نان تست همانطور که هست (مربع) استفاده کنید.

مرحله دوم

البته اگر می خواهید نان تست را به عنوان پیش غذا در مهمانی ها سرو کنید، توصیه ما استفاده از تابه گرد برای فرم دادن به نان تست است. این باعث می شود که نان سیر ظریف تری داشته باشید.

سطح سوم

در این مرحله کره را در ظرف مناسبی می ریزیم و به روش بن ماری زیر حرارت بخار آب ذوب می کنیم. بعد سیر را در کره رنده کرده و کمی تفت دهید و سپس تره فرنگی و جعفری را خرد کنید.

مرحله چهارم

حالا تره فرنگی و جعفری خرد شده را به کره اضافه کنید و کمی مخلوط کنید. در مرحله بعد پنیر پارمزان، سس مایونز و کمی نمک و فلفل سیاه را به کاسه اضافه می کنیم و مواد را خوب هم می زنیم تا یکدست شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله مخلوط مواد را به طور یکنواخت روی نان تست ها می ریزیم سپس روی هر تکه نان کمی پنیر پیتزا می مالیم. بعد نان تست ها را در تابه مناسبی می ریزیم.

مرحله ششم

حالا تابه را روی حرارت ملایم بگذارید و در تابه را بپوشانید تا پنیر کاملا آب شود. بعد از اینکه پنیر کاملا آب شد، مقداری آویشن روی نان های سیر بپاشید و با سس دلخواه سرو کنید.

مرحله هفتم

اگر بخواهیم نان سیر را در فر درست کنیم ابتدا فر را با دمای 250 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا کاملا داغ شود سپس نان تست را در سینی فر قرار می دهیم و داخل فر می گذاریم.

مرحله هشتم

بعد از 10 دقیقه که پنیر روی پیتزا کاملا آب شد، نان سیر آماده است. برای سرخ شدن پنیر روی نان، می توانیم گریل را برای چند دقیقه روشن کنیم. در آخر نان را از فر خارج کرده و با سس دلخواه سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا