آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه سوپ کدو حلوایی در سال ۱۴۰۳

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

آش کدو حلوایی یکی از پیش غذا های خوشمزه است که معمولا در فصل های پاییز و زمستان درست می شود، آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سوپ کدو حلوایی بعدی با روزیانو سایت آموزشی. با بودن

مواد لازم برای 4 نفر
كدو حلوايي ½ کدو تنبل کوچک
بابا 2 عدد متوسط
یک پیاز 1 قطعه بزرگ
هویج 2 عدد
آب مرغ 3 فنجان
پودر زنجبیل ½ قاشق چای خوری
نمک و فلفل سیاه کافی
زردچوبه و روغن کافی

طرز تهیه

مرحله اول

آماده کردن سوپ کدو حلوایی خوشمزه ابتدا سیب زمینی ها و هویج ها را پوست گرفته و سپس به قطعات متوسط ​​خرد می کنیم. بعد سیب زمینی و هویج را خوب بشویید و کنار بگذارید.

مرحله دوم

در این مرحله پیاز را نگینی خرد کنید سپس یک قابلمه مناسب را روی حرارت قرار دهید و کمی روغن اضافه کنید. سپس پیاز خرد شده را به قابلمه اضافه کنید و خوب تفت دهید تا سبک شود.

سطح سوم

حالا مقداری فلفل سیاه و زردچوبه به قابلمه اضافه کنید و همراه با پیاز تفت دهید تا عطر ادویه ها یکدست شود. بعد هویج ها را به همراه سیب زمینی های خرد شده به قابلمه اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم.

مرحله چهارم

بعد از اینکه سیب زمینی و هویج کمی سرخ شدند، آب مرغ را به قابلمه اضافه کنید و حرارت را زیاد کنید تا زودتر بجوشد. بعد از اینکه آب مرغ به جوش آمد، حرارت را کم کنید و اجازه دهید هویج و سیب زمینی بپزند.

مرحله پنجم

بعد از 30 دقیقه کدو را تمیز کرده و پوست آن را جدا می کنیم سپس به قابلمه اضافه می کنیم و می گذاریم کدو حلوایی بپزد. بعد از 15 دقیقه دیگر هویج و سیب زمینی را امتحان می کنیم.

مرحله ششم

بعد از نرم شدن هویج و سیب زمینی، مواد سوپ را با همزن یا همزن کاملا مخلوط کرده و در قابلمه برگردانید. حالا زنجبیل را اضافه کنید و اجازه دهید سوپ به غلظت دلخواه برسد.

مرحله هفتم

بعد از اینکه سوپ به غلظت دلخواه رسید، در صورت تمایل یک یا دو قاشق غذاخوری خامه صبحانه را به قابلمه اضافه کنید و از روی حرارت بردارید. در آخر آش را در ظرف مورد نظر می چینیم و داغ سرو می کنیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا