آشپزی

فوت و فن و راز خوشمزگی و طرز تهیه ساندویچ تن ماهی در سال ۱۴۰۳

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی

ساندویچ تن ماهی یکی از غذاهای بین المللی خوشمزه و پرطرفدار است که با مواد مختلفی درست می شود، آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه ساندویچ تن ماهی بعدی با روزیانو سایت آموزشی. با بودن

مواد لازم برای 4 نفر
کنسرو تن 1 قطعه
ذرت کنسرو شده 1 قطعه
خيار شور 6 تا 7 عدد
پیاز کوچک 1 قطعه
آبلیموی تازه 1 قطعه
سس مایونز 2 تا 3 قاشق غذاخوری
آویشن، فلفل سیاه، نمک کافی

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی

مرحله اول

آماده کردن ساندویچ تن ماهی خوشمزه در ابتدای کار پوست پیاز را جدا می کنیم و سپس آن را ریز خرد می کنیم. در مرحله بعد یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم و یک صافی در آن قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا کنسرو ماهی تن را در آبکش بریزید و اجازه دهید روغن اضافی آن خارج شود. سپس کنسرو ذرت را داخل صافی بریزید و اجازه دهید آب اضافی آن خارج شود. بعد خیارشور را می شوییم.

سطح سوم

در این مرحله خیارشور را نگینی خرد می کنیم. در مرحله بعد یک کاسه مناسب و جادار انتخاب می کنیم سپس ماهی تن را در ظرف می ریزیم و با چنگال گوشت ماهی را باز می کنیم تا به حالت ریش درآید.

مرحله چهارم

حالا کنسرو ذرت، خیارشور خرد شده و پیاز گرانبها را در ظرف حاوی ماهی تن بریزید، سپس مواد را خوب هم بزنید تا یکدست و یکدست شوند. بعد آبلیموی تازه را روی مواد می ریزیم.

مرحله پنجم

در این مرحله آویشن، فلفل سیاه و نمک را به مخلوط ساندویچ اضافه می کنیم سپس خوب هم می زنیم تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند. سپس سس مایونز را در کاسه حاوی فیلینگ ساندویچ بریزید.

مرحله ششم

حالا مخلوط ساندویچ را خوب هم بزنید تا سس به همه مواد ساندویچ برسد. در مرحله بعد روی کاسه را سلفون می کنیم و به مدت 3 ساعت در یخچال استراحت می دهیم تا سس جذب مواد شود.

مرحله هفتم

در آخر مخلوط ساندویچ را از یخچال خارج می کنیم و در صورت نیاز دوباره سس اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم. در مرحله بعد می توانید این ساندویچ خوشمزه را با نان باگت تازه و نوشابه میل کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا